Obchodní podmínky

1. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

1.1 Ochrana dat

Odesláním objednávky formuláře souhlasí objednatel se zařazením do databáze zákazníků firmy Xena Praha s.r.o.. Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího po úspěšném splnění smlouvy a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním.

1.2 Objednávka

Zboží je možné objednávat již od jednoho kusu a nákup učinit bez zkoušení. Oděvy snadno vyměníte za jinou velikost - v prodejně i poštou (viz. bod 4 těchto Obchodních podmínek). Objednat lze jakékoliv množství zboží, doba dodání je individuální dle množství objednaného zboží (viz. bod 2.1 těchto Obchodních podmínek). Pokud požadujete jiný způsob dodání, než jaké nabízíme, kontaktujte nás prosím.
U zakázkové objednávky, oděvu šitého na míru, nebo vyšití loga, je nezbytné vyplnit příslušný dokument, který Vám na vyžádání zašleme. Podmínkou zakázkové výroby je platba předem.

1.3 Zrušení objednávky ze strany zákazníka

Zákazník může zrušit objednávku do 24 hodin od objednání, pozdější zrušení objednávky je možné jen na základě bodu 2.1. V případě, že zákazníkovi nevyhovuje zboží, které si objednal, může jej vyměnit nebo vrátit (viz. bod 4 těchto Obchodních podmínek).

1.4 Zrušení objednávky ze strany prodejce

Xena Praha s.r.o. si vyhrazuje právo objednávku zrušit nebo odmítnout, nemůže-li splnit požadavky stanovené zákazníkem.

2. Platba a dodání zboží

2.1 Dostupnost zboží

Po vytvoření objednávky Vás budeme do dvou pracovních dnů informovat o dostupnosti zboží, které jste si objednali. V případě, že je zboží skladem, objednávku zařadíme do expedice, nebo ji zkompletujeme na požadované prodejně (viz bod 2.2). Pokud objednané zboží není skladem, budeme Vás e-mailem informovat o možném termínu dodávky požadovaného zboží. V případě, že zboží není skladem, můžete zákazník objednávku do dvou pracovních dnů od obdržení informace od dostupnosti zrušit.

2.2 Forma platby

Platbu je možné provést:

  • V hotovosti - v jedné z prodejen společnosti Xena Praha s.r.o., nebo při převzetí zásilky, dobírkou.
  • Převodem z bankovního účtu - ve prospěch účtu společnosti Xena Praha s.r.o. dle faktury, nebo výzvy k platbě, která bude odeslána po potvrzení objednávky.

2.3 Termín dodání zboží

Termín expedice objednávky je u běžných objednávek do 7 dnů při dodávce ze skladových zásob, nebo po vzájemné dohodě specificky dle druhu a množství objednaného zboží. U objednávek zakázkového typu (vyšití loga, oděvy na míru) je termín dodání do 6 týdnů, popřípadě dle vzájemné dohody.

2.4 Způsob dodání zboží


Způsob dodání zboží si můžete sami zvolit:

  • Osobní odběr - zboží je možné osobně vyzvednout v prodejně firmy Xena v Praze. Zákazník je telefonicky kontaktován naším obchodním oddělením ihned, jak je zboží připraveno k odběru. V případě osobního odběru z jiné než pražské prodejny může být účtován manipulační poplatek 50,-Kč za přípravu zboží na požadované prodejně.
  • poštovní zásilkou - zboží je zasíláno prostřednictvím České pošty. Objednávka je doručena na adresu uváděnou jako adresu dodání (nemusí se shodovat s adresou fakturační).

Pokud máte zájem o zaslání do jiného státu, kontaktujte nás.

3. Reklamace

3.1 Uplatnění rozporu s kupní smlouvou

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

3.2 Záruční lhůta

Na námi dodávané zboží poskytujeme záruku nejméně 24 měsíců ode dne odebrání zboží.

3.3 Jak provést reklamaci zboží

Chcete-li reklamovat zboží u nás zakoupené, svou reklamaci můžete provést osobně v naší značkové prodejně v Praze, nebo zaslat poštou na adresu: Xena Praha s.r.o., Pekárenská 1151/10, 141 00 Praha 4.

Při reklamaci prosím vyplňte návratový formulář

NEZAPOMEŇTE PŘIPOJIT KOPII DAŇOVÉHO DOKLADU.

Pokud posíláte zboží poštou, prosíme, zašlete jej doporučeně, podací lístek si uschovejte. Krabici či obálku označte nápisem REKLAMACE.

Při reklamaci výrobku zakoupeného se slevou není možné reklamovat vadu, kvůli níž byl výrobek zlevněn.

4. Výměna nebo vrácení zboží

4.1 Možnost výměny nebo vrácení zboží

Spokojenost zákazníků je naším prvořadým cílem, proto nabízíme možnost snadno a rychle vyměnit (viz. bod 4.2) či vrátit (viz. bod 4.3) výrobek, který zákazníkovi z jakéhokoli důvodu nevyhovuje. Výměnu nebo vrácení zboží lze provést pouze u nenošených, nepraných a nepoškozených oděvů do 30 dnů od zakoupení.

4.2 Výměna zboží

K výměně zboží je zapotřebí vyplnit návratový formulář.Zboží (pokud možno v původním obalu), s kopií prodejního dokladu a vyplněným návratovým formulářem, prosíme, vložte do balíku a zašlete na adresu: Xena Praha s. r. o., Pekárenská 1151/10, 141 00 Praha 4. Podací lístek si rozhodně uschovejte!
Při zaslání vyměněného zboží hradíme poštovné a balné ve vlastní režii. Výměna zboží může proběhnout dvěma způsoby:

  1. výměna za jiný druh - za nevyhovující zboží Vám vrátíme peníze. Jakmile obdržíme Vámi vrácené zboží, zašleme Vám dvě kopie dobropisu na předmětnou částku. Jedna kopie dobropisu je určena Vám, na druhé, prosíme, vyplňte číslo účtu, na který si přejete dobropisovanou částku zaslat. V dolní části dobropisu svým podpisem potvrďte souhlas s uvedenou částkou a vyplňte i datum přijetí dobropisu. nový výrobek obdržíte stejným způsobem jako obvyklou objednávku - bude Vám vystaven nový prodejní doklad.
  2. výměna velikosti či barvy - bude provedena ve stejné ceně a bez změny účetních dokladů. Přiložený účetní doklad Vám vrátíme s novou zásilkou.

4.3 Vrácení zboží

K vrácení zboží je zapotřebí vyplnit návratový formulář. Zboží (pokud možno v původním obalu), s kopií prodejního dokladu a vyplněným návratovým formulářem, prosíme, vložte do balíku a zašlete na adresu: Xena Praha s. r. o., Pekárenská 1151/10, 141 00 Praha 4. Podací lístek si rozhodně uschovejte!
Jakmile obdržíme Vámi vrácené zboží, zašleme Vám dvě kopie dobropisu na předmětnou částku. Jedna kopie dobropisu je určena Vám, na druhé, prosíme, vyplňte číslo účtu, na který si přejete dobropisovanou částku zaslat. V dolní části dobropisu svým podpisem potvrďte souhlas s uvedenou částkou a vyplňte i datum přijetí dobropisu. Teprve takto vyplněný dobropis můžeme podle zákona o účetnictví proplatit.


Společnost Xena Praha s.r.o si vyhrazuje právo na změnu těchto obchodních podmínek bez udání důvodu.